Translate

wtorek, 15 listopada 2016

WSPANIAŁE SŁOWA PANA LECHA NAWROCKIEGO - DZIĘKUJEMY!

 Dzień dobry!
Bardzo dziękuję za zdjęcia i tak życzliwą opinię o naszej "lekcji".
Dla mnie było to najmilsze i najciekawsze spotkanie autorskie, jakie miałem do tej pory jako autor.
Opowiadałem o tym nawet m.in. ostatnio swoim studentom na Politechnice Opolskiej zachwycając się wielką kulturą oraz inteligencją dzieci. Brawo!!! Gratulacje i serdecznie pozdrowienia zarówno dla dzieci, jaki  ich nauczycieli i wychowawców.
Dziękuję też za zaproszenie na przyszły rok. Z wielką przyjemnością skorzystam z Państwa gościnności.
W takim razie do zobaczenia
Lech Nawrocki

PS: Mam nadzieję, że za rok będą mógł zaprezentować książkę dla najmłodszych Czytelników, nad którą obecnie pracuję (na ile mi czas pozwala). Jest historia bardzo ciekawskiej i nietypowej świnki, która.... No właśnie, to już tajemnica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz